هیئت ملی عسل (NHB) سال 2018 موفقی داشت که مملو از ابتکارات تعاملی مصرف کننده، رسانه و صنعت بود که عسل را به عنوان یک محصول همه کاره و خوشمزه برای هر سبک زندگی معرفی کرد. از شراکت با سرآشپزها، نانواها، آبجوسازان و مارکها گرفته تا تبلیغات خوشمزه خردهفروشی، NHB سخت تلاش کرد تا در سال 2018 عسل را برای مصرفکنندگان، خدمات غذایی و تولیدکنندگان مواد غذایی بهطور یکسان در ذهن نگه دارد. در اینجا برخی از نکات برجسته آمده است:
- NHB در جشنواره بین المللی گل و باغ EPCOT شرکت کرد، جایی که غرفه Honey Beestro آنها به عنوان مهمان مورد علاقه انتخاب شد.
- NHB در نشریاتی مانند Parents and Better Homes & Gardens که نشان می دهد چگونه عسل هر وعده غذایی را تقویت می کند، 629 میلیون بازدید رسانه ای را به دست آورد.
- همکاری NHB با Celestial Seasonings منجر به توزیع تقریباً 11 میلیون دلار پیشنهاد عسل 2 دلاری شد در حالی که مشارکت آن با Thomas English Muffins شامل 250 دمو با 50000 کتاب عسل توزیع شده بود.
- رویدادهای دیگر NHB، از جمله اجلاس پخت عسل و اجلاس روح عسل، افراد را تشویق به استفاده از عسل به روشهای جدید کرد – از جمله در محصولاتی مانند قهوه، محصولات پخته شده، آبجو و ویسکی.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تلاشهای بازاریابی هیئت مدیره در سال 2018، حلقه ما را در زیر بررسی کنید.