عسل داغ مایک سالهاست که یک چاشنی دوست داشتنی بوده و در همه چیز از ساندویچ مرغ سرخ شده تا پیتزا استفاده می شود. موفقیت آن باعث معرفی بیشماری از عسل داغ شده و به عنوان کاتالیزوری برای رشد انفجاری مشخصات طعم گرمای شیرین خدمت کرده است.
سال گذشته مجله QSR گزارش داد که عسل داغ مخصوصاً بین سالهای 2016 تا 2020 در منوی غذایی آمریکایی به میزان 187 درصد رشد داشته است. مانند هاینز وارد بازی می شوند. مجموعه Heinz 57 این شرکت اکنون عسل دم کرده با فلفل قرمز را ارائه می دهد.
کوین ویلانووا، سرآشپز تحقیق و توسعه با The Culinary Edge، به QSR گفت که روند عسل داغ منطقی است زیرا “واقعاً هیچ کاربردی وجود ندارد که من آن را رد کنم.”
او گفت: اولین عامل طعم پیچیده است. و، برچسب مواد تشکیل دهنده عسل داغ مایک فوق العاده تمیز است. این فلفل است و عسل است. یکی از بزرگترین روندهای رو به جلو، برچسب تمیز است، و این دقیقاً با آن مطابقت دارد.
علاوه بر این، چیزی در مورد گرمای شیرین وجود دارد که یک عامل خنک دارد. با پیروان فرقه آغاز شد و به یک پدیده اصلی تبدیل شد. شورای ترندهای بازار کل غذا عسل ترکیب شده با فلفل قرمز را نه تنها یکی از ترندهای ترکیب چاشنی تابستانی نامید، بلکه یک تغییر محرک در دسته چاشنی ها، همراه با سس کچاپ و خردل “بالا” نام برد.
این خرده فروش در Food Navigator نوشت: “ما در حال مشاهده مواد تخمیری تند هستیم که به وینگرت، سس تند، عسل و مایوس طعم می بخشد.” با افزایش طعم مانند میسو، کیمچی و سیر تخمیر شده، این محصولات به طور تصاعدی امکانات طعم هر سفر تابستانی را افزایش می دهند.
تنقلات سوزان
چاشنیهای عسل داغ تنها دسته جذاب نیستند، زیرا طعم و مزه آن در حال یافتن راه خود به میانوعدهها و جعبه خوراکیهای منجمد است. یک نظرسنجی Kalsec نشان داد که 80٪ از مصرف کنندگان آمریکایی 18 ساله و بالاتر در حال حاضر از غذاهای تند و تند لذت می برند و بیش از نیمی از آنها حداقل یک بار در هفته غذاهای تند مصرف می کنند. میان وعده ها رایج ترین در این لیست بودند. رانندگان میل به پیچیدگی را در تجربه گرمای خود گنجانده اند، که تأیید می کند که مصرف کنندگان نه تنها می خواهند طعم غذا را بچشند، بلکه می خواهند لحظه ای برای یادآوری داشته باشند. هدف این محصولات شیرین شده با عسل، روشن نگه داشتن آتش است.