
کوکیها به لطف گرایشهای مصرفکننده و توسعهدهندگان محصولی که به دنبال راههایی برای اختراع دوباره این کالای پختهشده کلاسیک هستند، پس از همهگیری، دوباره بازمیگردند.
ما شاهد کاهشی در بازار کوکی ها پس از، قبل و در زمان شروع COVID-19 بودیم. به گفته Baking Business، مصرفکنندگان از این میانوعده زیادهروی نمیکردند، زیرا بیشتر به عنوان یک خوراکی یا دسر در نظر گرفته میشد. اما، مصرفکنندگان به آرامی راه خود را به سمت غذاهای ترد، لطیف و نرم برمیگردانند که تا حدی به دلیل گرایشهایی مانند تختههای دسر، جعبهها/کیتهای هدیه شیرینی شخصی و غذای راحت است. علاوه بر این، محصولاتی که لذت سالم و برچسبهای پاکتر را ترویج میکنند، در بین مصرفکنندگان برنده هستند.
این روزها، کوکیهای سنتی رایج هستند، اما ترکیبی از یک محصول آشنا با تغییرات جدید نیز در حال وقوع است. محصولات منتشر شده که یک کوکی نازک تر و شبیه ویفر را تبلیغ می کنند، در حال جلب توجه هستند. آنها کالری کمتری را فراهم می کنند، اندازه بخش کوچکتری دارند و درک کمتری از بیشتر بودن را ارائه می دهند. اساساً، مصرفکنندگان میل خود را برآورده میکنند، اما با نوع خاصی از کوکیها، احساس گناه کمتری بعد از میان وعده میکنند.
به لطف شیرینی کاملاً طبیعی عسل، تولیدکنندگانی که شیرین کننده مادر طبیعت را انتخاب می کنند کمی کمتر فرو می ریزند و بازار را بیشتر می برند.