کافه‌های غذا، عسل راحت، صحافی را به نمایش می‌گذارند…


میله غذا - مربع

راحتی در سال 2023 تقاضای اصلی برای مصرف کنندگان است، و هیچ “غذایی” آسان تر از یک بار غذا خوردن نیست. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که پس از ثبت کاهش فروش در طول همه‌گیری، شاهد بازگشت این دسته‌بندی هستیم. راحتی برای مصرف کنندگان چقدر مهم است؟

38 درصد از مصرف‌کنندگانی که پیش‌بینی می‌کردند نوارهای بیشتری در سال گذشته منتشر شود، راحتی به عنوان یک نیاز نام برده شد. (پروفایل کانتار/مینتل)

دنیس پرسل، معاون توسعه منابع در انجمن غذای تخصصی، گفت که روندها در سال 2023 بر اساس راحتی، همراه با موادی که برای شما بهتر هستند، هدایت می شود.

Euromonitor رشد مداوم در بازار جهانی بار را پیش‌بینی می‌کند که فروش سالانه آن به 13.4 میلیارد دلار می‌رسد. افزایش آگاهی در مورد برچسب های تمیز و میان وعده های سالم – همراه با تحرک محصولات – باعث رشد می شود. به گفته Natural Products Insider، فرمولاتورها در حال بررسی گزینه هایی برای نوآوری با موادی مانند پروتئین ها، غلات، شیرین کننده ها و موارد دیگر هستند.

راحتی به تنهایی نمی‌تواند دسته‌بندی غذاخوری را به سمت مراتع سبزتر سوق دهد. نوآوری همچنین باید نقش مهمی ایفا کند و سازندگان موفق غذاخوری به مواد کامل غذا، مغزها و دانه‌ها روی آورده‌اند تا ارزش غذایی را در قالبی مناسب ارائه دهند.

در این میله‌ها، عسل نقش شیرین‌کننده و چسبنده را ایفا می‌کند. شیرینی عسل بسیار مهم است زیرا از منبع طبیعی که مصرف کنندگان آن را دوست دارند (زنبورهای عسل!) به دست می آید.

به همان اندازه مهم است که عسل قابلیت اتصال دارد. ماهیت چسبناک آن به دلیل ترکیب بیش از 20 نوع کربوهیدرات مختلف و 17.2 درصد رطوبت است. این باعث می‌شود که چسب مناسبی برای میله‌های غلیظ آجیل و دانه و همچنین هر نوار غذایی که از مواد غذایی کامل و پروتئین استفاده می‌کند، باشد. حرف ما را قبول نکنید، پرفکت بار آن را به خوبی در این پست وبلاگ خلاصه کرده است که چگونه سازنده بار از عسل برای حفظ مواد به هم چسبیده در یک لقمه زیبا و ترکیبی استفاده می کند. بی نظمی؟ راحت!

پرفکت بار و برخی دیگر از غذاخوری های مورد علاقه ما را که در سال گذشته راه اندازی شده اند، بررسی کنید.



سفارش فوری عسل ♥