
بیایید با آن روبرو شویم، ما در حال حاضر بیشتر از نسل های اخیر قبل از ما در خانه غذا می خوریم. با گذشت یک سال از همهگیری، آمریکاییها در حال تطبیق با یک عادی جدید هستند، شامل وعدههای غذایی سالم، راحت و احساس راحتی و شخصیسازی در طول زمانهای امتحان.
هیچ چیز بیشتر از یک شکم پر به ما آرامش نمی دهد، اما این بدان معنا نیست که مصرف کنندگان در طول وعده غذایی ویژگی های مغذی را فراموش می کنند. و شیرینکنندهای مانند عسل که به یک وعده غذایی اضافه میشود، میتواند یک ماده بهتر برای شما، طعم عالی و آشنایی از یک غذای آماده که یک مصرفکننده قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده است، ارائه دهد. این آشنایی و شیرینی علامت تجاری یکی از دلایل متعددی است که باعث می شود عسل در بخش غذاهای بسته بندی شده مورد توجه قرار گیرد.
روند شماره 1: شخصی سازی
گزارش Innova Market Insights «10 گرایش برتر غذا و نوشیدنی برای تسریع نوآوری در سال 2021» تغذیه شخصیشده را به عنوان روند شماره 3 فهرست خود اختصاص میدهد. مصرفکنندگان میخواهند احساس کنند که میخواهند، خاص هستند و دوست دارند غذایی که در قفسههای فروشگاههای خواربار سرو میشود شبیه چیزی باشد که در رستوران مورد علاقهشان دریافت میکنند. در این گزارش آمده است: «مصرفکنندگان انتظار دارند رویکردی متناسب با غذا خوردن، همراه با پیشرفتهای تکنولوژیکی، عرضههای جدید دائمی و تجربیات حسی هیجانانگیز، فرصتی را برای سبکهای زندگی سفارشیسازی شده برای گسترش مصرف غذا و نوشیدنی فراهم کند.» و با توجه به اینکه 64 درصد از مصرف کنندگان جهانی راه هایی برای تطبیق محصولات با سبک، باورها و نیازهای فردی پیدا می کنند، ضروری است که تولیدکنندگان غذاهایی را طراحی کنند که مستقیماً با فرد صحبت کنند.