
در آمریکا زمان چای فرا رسیده است و مصرف کنندگان نه تنها خواهان راحتی در دوران کووید هستند، بلکه به دنبال این هستند که نوشیدنی هایشان حاوی نوعی ارزش غذایی، طعم عالی و حاوی قند کمتری باشد. و اینجاست که عسل وارد می شود.
چای و عسل قرنهاست که با هم ترکیب شدهاند و دستهبندی آماده نوشیدنی (RTD) ۲۰۲۰ در حال رونق است. Allied Market Research در اکتبر «بازار چای آماده برای نوشیدن (RTD) خود را بر اساس نوع (چای سبز، چای سیاه و سایرین)، دسته بندی (ارگانیک و معمولی)، و کانال توزیع (سوپرمارکت/هایپرمارکت، فروشگاه های تخصصی، آنلاین) منتشر کرد. فروشگاهها و دیگران): تحلیل فرصتهای جهانی و پیشبینی صنعت، گزارش 2021-2027، که تخمین میزند صنعت چای RTD جهانی تا سال 2027 به بالای 39 میلیارد دلار برسد و نرخ رشد ترکیبی سالانه 5.5 درصد از سال 2021 تا 2027. چه چیزی به این رشد کمک می کند؟
مصرف کنندگان در طول کووید به دنبال مزایای سلامتی هستند. در این گزارش آمده است که چای RTD “مصرف کنندگان را تشویق می کند تا روی اتخاذ یک سبک زندگی سالم تمرکز کنند، که عاملی کلیدی است که به رشد بازار جهانی چای RTD کمک می کند.” عسل یک شیرین کننده کاملاً طبیعی و فرآوری نشده است که مصرف کنندگان در این مواقع به دنبال آن هستند.
رقابت چای RTD در قفسههای سوپرمارکتها جریان دارد و نوشیدنیهای RTD راهی مناسب برای مصرفکنندگان برای گرفتن، پرداخت و رفتن است، که تقاضای فعلی حتی منحصربهفردتری است. طعم عالی و بسته بندی جذاب بازار را هدایت می کند، و تحقیقات بازار متحد گفت که توسعه سبد محصولات و معرفی طعم های نوآورانه “پیش بینی می شود فرصت های سودآوری را برای گسترش بازار جهانی چای RTD در طول دوره پیش بینی ارائه دهد.”
عسل در واقع یک شیرین کننده قابل فروش است، به خصوص زمانی که مصرف کنندگان به دنبال شیرین کننده هایی هستند که هاله سلامت بیشتری را ارائه می دهند. عسل آشنا است، طعم بسیار خوبی دارد و دارای ادراک مثبت مصرف کننده است. بیایید نگاهی به چای های RTD عالی موجود در بازار که حاوی عسل هستند بیندازیم.