
شکی نیست که مصرف کنندگان – و تولیدکنندگان – در دو سال گذشته زمان بیشتری را نسبت به قبل در خانه سپری کرده اند. پر کردن شکاف بین الهام گرفتن در خانه و خریدهای حضوری موضوع اصلی نمایشگاه شیرینی و اسنک 2022 بود.
سالی لیون وات، شرکت تحقیقات بازار IRI، نمایشگاه تجاری را با صحبت در مورد اینکه چگونه مصرف کنندگان قبل از خرید حضوری، ابتدا دیجیتال می شوند، افتتاح کرد. در دو سال گذشته، مصرفکنندگان بهدنبال آنچه از این همهگیری پدید میآیند، به صورت آنلاین جستجو میکردند. آنها خرید را مقایسه می کردند، نوآوری های جدید پیدا می کردند و فریاد می زدند تا در نهایت طعم آنچه را که تولیدکنندگان برای قفسه های فروشگاه اختراع کرده اند، آزمایش کنند. نمایشگاه امسال این تجربه خرید را در محیط کسب و کار به کسب و کار منعکس کرد. برنامه نمایش جدید به تیم ما این امکان را میدهد تا برای جالبترین محصولات ساختهشده با عسل که در نمایشگاه ظاهر میشوند، پیشخرید کنند و سپس آنها را شخصاً در رویداد آزمایش کنند.
ما تعداد زیادی تنقلات و شیرینیهای تهیهشده با عسل را پیدا کردیم، هر کدام با موقعیتهای منحصربهفرد که روند بازار – و جوانههای چشایی ما را برآورده میکرد.