
در مارس 2019، تیم بازاریابی مواد تشکیل دهنده ما از یکی از بزرگترین نانوایی های مستقل نان در ایالات متحده بازدید کرد. نانوایی لوئیس، که دفتر مرکزی آن در ایوانسویل، ایندیانا قرار دارد، خط گسترده ای از نان، نان و رول را با نام تجاری لوئیس بیک شاپ خود و همچنین برندهای Healthy Life، Bunny و Butternut تولید می کند.
اگر در غرب میانه بزرگ شده اید، به احتمال زیاد یک ساندویچ PB&J، پنیر کبابی یا همبرگر روی یکی از محصولات آنها خورده اید. و به احتمال زیاد یکی از محصولات آنها را با عسل شیرین کرده اید.
در واقع، اگر به خط تولید این شرکت نگاهی بیندازید، محصولات کمی را خواهید یافت که از عسل برای ارائه طعم و مزیت های بازاریابی استفاده می کنند. این شرکت هفت محصول را با عسل در فهرست مواد تشکیل دهنده و همچنین نام محصول تولید می کند که عبارتند از:
- لوئیس بیک شاپ 12 اونس گندم عسلی ½ نان نان
- لوئیس بیک شاپ 20 اونس نان گندم عسلی
- Lewis Bake Shop Honey Wheat ½ بسته نان برگر
- Lewis Bake Shop Honey Oat ½ بسته نان برگر
- Healthy Life 16 اونس نان گندم عسلی
- بانی 20 اونس نان گندم عسلی
- نان گندم عسلی 20 اونس
علاوه بر این، این شرکت همچنین از عسل در تمام نان های 100% گندم کامل خود استفاده می کند. اخیراً با تریسی وینگو، مدیر بازاریابی نانوایی لوئیس به گفت و گو نشستیم و از او پرسیدیم که چرا این شرکت در بسیاری از نان ها و نان ها از عسل استفاده می کند.
وینگو میگوید: «مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا برای ما مهم هستند و محصولات ما که با عسل درست میشوند معمولاً برخی از پرفروشترین اقلام ما هستند، زیرا مردم طعم آن را دوست دارند». شیرینی طبیعی عسل کاملاً با غلات ترکیب می شود و قطعاً طعم نان و نان ما را افزایش می دهد.
پس از ملاقات با نانوایی های لوئیس در اوایل سال جاری، تصمیم گرفتیم در طول ماه ملی عسل با یکدیگر همکاری کنیم تا ارزش محصولات عسل ساخته شده و اهمیت زنبورهای عسل را تبلیغ کنیم. ما این وب سایت را با هدف آموزش مصرف کنندگان در مورد اهمیت انتخاب محصولات با عسل راه اندازی کردیم.
از نانوایی های لوئیس برای استفاده از عسل برای تهیه نان ها و نان های استثنایی و برای درک اهمیت زنبورهای عسل در زنجیره غذایی ما سپاسگزاریم.