
موضوع نمایشگاه محصولات طبیعی 2023 غرب “تصور مجدد رشد” بود و نوآوری در نمایشگاه به همان اندازه هیجان انگیز بود که تقریباً 900 فروشنده جدید اعلام کردند. عرضههای جدید محصولات ساختهشده با عسل در هر دستهای که میتوان تصور کرد، از نوشیدنیهای کاربردی گرفته تا نوشیدنیها و بارهای یخچالدار فراوان بود.
پس از تقریباً 40000 مرحله و آزمایشهای بیشماری طعم، برخی از محصولات مورد علاقه خود را از نمایشگاه محصولات طبیعی غرب محدود کردهایم. این CPG های پر سر و صدا نه تنها عسل را به عنوان یک شیرین کننده به نمایش می گذارند، بلکه این کار را با روش های جدید و هیجان انگیزی انجام می دهند که واقعاً ثابت می کند هیچ مرزی در مورد رشد و تطبیق پذیری عسل وجود ندارد.