
“بهتر برای شما” دیگر یک روند نیست، بلکه انتظاری است که مصرف کنندگان دارند – حتی در محصولات میان وعده. انرژی پایدار، ترکیبات طعم منحصر به فرد و عملکرد تنها تعدادی از خواسته هایی است که مصرف کنندگان از میان وعده در سال 2023 دارند، و عسل یک شیرین کننده آشنا و کاملا طبیعی است که این نیازها را برآورده می کند.
چه چیزی در رده میان وعده ها در سال 2023 حرکت می کند؟ در اینجا سه روندی است که باعث افزایش فروش میان وعده ها در سال آینده می شود.
1. برای شما بهتر است. Bakery and Snacks میگوید: «در حالی که تنقلات مدتهاست با زیادهروی و برآوردن ولع گناه همراه بوده است، مجموعهای از پیشنهادات جدید در بازار ظاهر میشوند که بیشتر با اهداف سلامتی کلی مصرفکنندگان همخوانی دارند.» عسل شیرینکنندهای است که برای شما بهتر است و تماماً طبیعی است که تولیدکنندگان از آن به عنوان سودی برای مصرفکنندگان استفاده میکنند. و هنگامی که صحبت از عسل به میان می آید کمتر است. شیرین تر از شکر است، بنابراین توسعه دهندگان می توانند کمتر برای رسیدن به همان مقدار شیرینی استفاده کنند
2. انرژی. انرژی پایدار برای سال 2023 مورد توجه قرار گرفته است. عسل یک منبع انرژی طبیعی است که 17 گرم کربوهیدرات در هر قاشق غذاخوری فراهم می کند. غذاهایی با ترکیبات سالم و عملکردی در فضای انرژی – مانند عسل – در سال جدید نیازهای مصرف کنندگان را برآورده خواهند کرد.
3. غذای مزاجی. صحبت در مورد غذای خلقی در حال افزایش است. محصولات میان وعده ای که راحتی، نوستالژی یا احساس آشنا را فراهم می کنند، تأثیر قدرتمندی بر خرید مصرف کننده دارند. آشنایی با عسل – از خرس گرفته تا عسل نمادین و زنبوری لذت بخش که روی بسته بندی وزوز می کند – می تواند به مصرف کنندگان برند را بشناسد و آنها را ترغیب کند تا آنچه را که از قفسه های فروشگاه می دانند به دست آورند.
ما با تعدادی از محصولات جدید میان وعده CPG که دارای خواص منحصر به فرد عسل هستند، خوشحال هستیم. ما پیشبینی میکنیم که سال 2023 سال قابل توجهتری در این فضا خواهد بود و این مجموعه از محصولات جدید تنها آغاز راه است.