طعم و مزه همچنان پادشاه است، به خصوص وقتی صحبت از آب نبات، دمنوش، شکلات، ذرت بو داده و سایر محصولاتی باشد که در نمایشگاه Sweets & Snacks Expo در ایندیاناپولیس دیدیم. شرکت کنندگان نمی توانستند محصولی را که با عسل ساخته شده بود در هر راهرو از دست بدهند، که بازتابی از دوران جدیدی از لذت، طعم، شیرین کننده های کاملا طبیعی و لحظات جشن در فضای میان وعده است.
لری ویلسون، معاون امور صنعت در انجمن ملی شیرینی پزی، در سخنرانی خود در مورد وضعیت درمان در سال 2021 گفت که سال 2020 سال شیرینی های روزمره بود و این الگو تا سال 2021 ادامه خواهد داشت. در طول همه گیری، مصرف کنندگان سلامت جسمی و عاطفی را متعادل کردند. و رفتارها “بخش ذاتی رفاه عاطفی” بود. ویلسون خاطرنشان کرد، شکلات با درخشش محصولات ممتاز و بدون شکر، غذای شماره 1 بود. هر دو آب نبات روزانه و فصلی به ترتیب رشد 6.7٪ و 3.5٪ را تا ماه می 2021 نشان دادند.