
اگرچه دمای تابستان در حال افزایش است، دادههای نظرسنجی اخیر نشان میدهد که مصرفکنندگان هنوز به دنبال گرما در غذاهای خود هستند. در واقع، ما شاهد بخار شدن غذاهایی با ترکیبات تند و تند با عسل هستیم و همچنین در نامهای محصولات جدید از کلمه داغ استفاده میشود.
مجله Food Technology Magazine گزارش می دهد که غذاهای حاوی “حرارت پیچیده” در حال افزایش هستند. این محصولات به طور کلی دارای موادی مانند فلفل شبح، سرانو و فلفل چیلی طعمدار هستند. در واقع، داده های جمعیت شناختی تکنومیک نشان می دهد که 59 درصد از مصرف کنندگان 18 تا 34 ساله «غذاهای بسیار تند را ترجیح می دهند». Technomic اشاره می کند که ترجیح سطح ادویه با مصرف کنندگان تغییر چندانی نکرده است، اما تأثیر جهانی طعم ها گسترش یافته است.
اگرچه مصرف کنندگان هوس گرما می کنند، اما محصولات “گرم” نیز به تعادل نیاز دارند تا جوانه های چشایی را تحت تاثیر قرار ندهند. عسل و ترکیب منحصر به فرد آن با بیش از 181 جزء شامل کربوهیدرات ها، اسیدها، مواد معدنی، پری بیوتیک ها، آنتی اکسیدان ها و غیره را وارد کنید. عسل بیشتر به خاطر شیرینی اش شناخته می شود، اما ماده طبیعی آن نیز کاملا اسیدی با pH 3.9 است. این ترکیب از کربوهیدرات ها و اسیدها به عسل توانایی منحصر به فردی می دهد تا طعم های تند و تند را متعادل کند و به آن ها اجازه می دهد تا تنها با کمی شیرینی و اسیدی وارد بدن شوند.
توانایی عسل در تعریف طعم های تند و تند در سوپرمارکت های سراسر کشور ظاهر می شود. در اینجا چند محصول وجود دارد که واقعاً از طعم منحصر به فرد عسل استفاده می کنند.