همه ما در تابستان امسال برای دسته بستنی فریاد می زنیم، و همینطور تولیدکنندگانی که به درخواست محصولات غیر لبنی بیشتر، ژلاتو، گزینه های گیاهی و پروفایل های طعم پیچیده پاسخ می دهند. ما در نیمه اول سال 2022 شاهد تعداد بیشماری محصولات مرتبط با بستنی بودیم که در قفسههای خواربارفروشیهای خواربارفروشی عرضه میشوند، بسیاری از آنها از عسل به عنوان شیرینکننده قهرمان کاملاً طبیعی خود استفاده میکنند.
با این حال، با وجود تمایل به هر چیز جدید، مصرف کنندگان همچنان بستنی وانیلی خود را طبق دو نظرسنجی اخیر می خواهند. انجمن بین المللی غذاهای لبنی، با همکاری Research America، نظرسنجی ای را منتشر کرد که در آن 1000 طعم مورد علاقه آمریکایی ها را ارزیابی کرد. علاوه بر این، انجمن بستنی آمریکای شمالی روی شیرینترین طعمهای آنها تمرکز کرد. وانیل در هر دو نظرسنجی در رتبه 5 برتر قرار گرفت و جای تعجب نیست که طعم کلاسیک هنوز هم مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان است.
اما چگونه می توان وانیل را جالب تر کرد؟ عسل!