
ماه گذشته هیئت ملی عسل (NHB) در کنفرانس و نمایشگاه غذا و تغذیه 2017 در شیکاگو به نمایش گذاشت. این رویداد که از 21 تا 24 اکتبر برگزار شد، رویداد برتر برای متخصصان تغذیه (RDs) و متخصصان تغذیه است. 100 سالگی خود را جشن می گیردهفتم سالگرد، عسل برای یک رویداد شیرین آماده بود.
در شب افتتاحیه جشن ها، غرفه داران این فرصت را داشتند که در پذیرایی شب افتتاحیه با بازدیدکنندگان رویداد در سطح صمیمی تری تعامل داشته باشند. برای نشان دادن تطبیق پذیری عسل در آشپزخانه، NHB سالسا با طعم توت فرنگی عسلی خوشمزه خود را سرو کرد. این دستور العمل برای همه کسانی که از غرفه بازدید کردند بسیار محبوب بود و شروع کننده گفتگوی عالی در مورد فواید مختلف آشپزی عسل بود.
اولین روز کامل نمایشگاه، هیاهوی زیادی در اطراف غرفه عسل داشت. علاوه بر بازگرداندن سالسا تازه، NHB همچنین پنج گونه عسل را برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشت که شامل یونجه، زغال اخته، Meadowfoam، آووکادو و گندم سیاه بودند و تجربه جدید Hive To Table VR را معرفی کردند. این عناصر هیجان انگیز نه تنها چشم عابران را به خود جلب می کرد، بلکه آنها را برای پرسیدن سؤالات و تعامل واقعی با تیم عسل نگه می داشت.
علاوه بر سالن نمایشگاه، NHB همچنین از یک رویداد خارج از سایت حمایت کرد که عسل را در مقابل برخی از تأثیرگذارترین اعضای جامعه RD قرار داد. مید نه تنها یک نوشیدنی برجسته بود، بلکه عسل نیز در لقمه های کوچک Buzzy Bruschetta ما به نمایش گذاشته شد.
پس از نمایش موفقیت آمیز عسل در روز اول، روز دوم نمایشگاه، مردم با گنجاندن کندوی مشاهده ای که توسط زنبورداران محلی در The Honey Supply اهدا شده بود، سر و صدا کردند. اضافه شدن این کندوی زنده به مردم این امکان را می دهد که از نزدیک با گرده افشان های مورد علاقه ما آشنا شوند و از زنبوردار همه چیز را در مورد آنها بپرسند. محبوبیت این قطعه نه تنها با ازدحام مداوم مردم که در اطراف کندو وزوز می کردند، بلکه همچنین پست های زیادی که در مورد آن در رسانه های اجتماعی دیدیم مشهود بود.
با پایان یافتن نمایش و کاهش جمعیت، NHB از دیدن موفقیت کلی خود در بازگشت به این نمایش خوشحال شد. ما احساس می کنیم که این نمایش برای عسل مناسب است و هم از نمایش عسل و هم از بازخورد مثبتی که از شرکت کنندگان در نمایشگاه دریافت کردیم و از بازگشت عسل خوشحال شدند بسیار راضی بودیم. ما مشتاقانه منتظر بازگشت به این نمایش و تقویت روابط با این مخاطب بسیار مهم هستیم.