
هیئت ملی عسل (NHB) اخیراً در Tales of the Cocktail 2016 در نیواورلئان، خود را در مکان شیرین همه چیز کوکتل و آشپزی یافت. به عنوان اسپانسر اتاق مزه در رویداد سالانه، هدف ما اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به متخصصان نوشیدنی در مورد استفاده از عسل در کوکتل بود. این مطمئناً با کمک تیم ما از متخصصان میکسولوژیست/ علاقه مندان به عسل، به رهبری مشاور نوشیدنی NHB، کیم هاسارود، انجام شد.
اتاق چشایی که در هتل زیبای رویال سونستا واقع شده است شامل سه اتاق مجاور و همچنین یک بالکن دور تا دور مشرف به محله فرانسوی بود. پس از ورود به جلسه، مهمانان به اتاق مزه عسل هدایت شدند که شامل پنج گونه عسل برای نمونه برداری و هدایایی با برند NHB بود. همه، از میکسولوژیست ها گرفته تا سفیران برندهای الکل و علاقه مندان به کوکتل، وقت خود را صرف نمونه برداری از گونه های مختلف و پرسیدن سوالات متفکرانه در مورد منبع عسل، زنبورهای عسل، و استفاده از گونه های مختلف در برنامه های غذایی و نوشیدنی کردند.
از آنجا، مهمانان به سالنی رفتند که در آن بانفوذین صنعت و فارغ التحصیلان Honey Summit ناتالی بوویس و کاترینا میلتنبرگر با انواع کوکتل های عسل از مهمانان استقبال کردند. در بار اصلی، کاترینا از Bee’s Knees، Daiquiri، و Old Fashioned که هر کدام از انواع عسل متفاوتی که مهمانان در اتاق قبلی نمونهبرداری کرده بودند، سرو کرد. ناتالی جمعیت مشتاقی را در نوار کناری دور او جمع کرده بود، جایی که او “Margaritas 3 Ways” را سرو کرد – سه مارگاریتای مختلف که با شربت های عسل شکوفه پرتقال، گل وحشی و گندم سیاه برای مقایسه کنار هم درست شده بودند. به نظر میرسید که نسخه عسل گندم سیاه بیشترین سر و صدایی را بهعنوان یک پیچش جسورانهتر در یک مارگاریتا سنتی ایجاد میکند.
در اتاق پایانی، استاد میکسولوژیست، کیم هاسارود و لیلا لین دارای گواهینامه BAR، شرکت کنندگان را با مجموعه ای از جفت های ارقام روح و عسل خیره کردند. از جین گرفته تا بوربون و همه چیز در این میان، مردم میتوانستند ببینند که گونههای مختلف عسل چگونه با ارواح مختلف جفت میشوند. این مزه به آنها این امکان را می داد تا مستقیماً تجربه کنند که چگونه یک روح خاص با عسل های مختلف بازی می کند. این ایستگاه آخر به نظر می رسید که شرکت کنندگان را با ایده های نوشیدنی جدید سر و صدا می کند!
به طور کلی، این جلسه دو ساعته چشایی از ابتدا نشان داد که فعالیت زیادی داشت و به طور غیررسمی به عنوان جلسه برتر در رده خود رتبه بندی شد. شرکت کنندگان همچنین اظهار داشتند که هر کدام چندین لحظه “آها” در هر اتاق داشته اند و از آنها الهام گرفته شده است که ببینند چه گونه های دیگری را می توانند به دست بیاورند و با آنها بازی کنند. (البته ما آنها را به ابزار Honey Locator در honey.com هدایت کردیم). ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم این خلاقیت به کجا منتهی می شود و یکی دیگر از رویدادهای موفق عسل را برشته می کنیم!