
راحتی، ایمنی، تغذیه، کاملاً طبیعی – ما شاهد این کلمات پرطرفدار هستیم که خواستهها و نیازهای مصرفکنندگان را در دسته نوشیدنیهای کاربردی هدایت میکنند. و اگرچه بسیاری از نوشیدنیهای کاربردی موجود در بازار از مواد مفید برای شما استفاده میکنند، اما همچنان در حال تلاش برای یافتن طعم بهتر هستند. عسل نه تنها طعم های ناخوشایندی را که ممکن است در نوشیدنی های کاربردی ظاهر شود را پوشش می دهد، بلکه باعث آشنایی نوشیدنی ها نیز می شود.
افزودن به هیجان عسل در نوشیدنی ها این واقعیت است که فقط یک شیرین کننده نیست! این کاملاً طبیعی، فرآوری نشده است و انرژی طبیعی را از طریق کربوهیدرات ها ارائه می کند. از نظر عملکرد بیشتر، تحقیقات نشان داده است که عسل دارای انواع فیتوکمیکال ها (و همچنین مواد دیگری مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و آنزیم ها) است که ممکن است به عنوان منبع آنتی اکسیدان های رژیمی عمل کند. مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده می گوید در واقع، فلاونوئیدها و پلی فنول ها که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند، دو مولکول فعال زیستی اصلی موجود در عسل هستند.
Beverage Daily می گوید که روند نوشیدنی های کاربردی پس از سال 2020 شتاب بیشتری خواهد گرفت، “زیرا مصرف کنندگان نسبت به سلامت خود به دلیل COVID-19 آگاه تر می شوند.” طبق یک مطالعه FMCG Gurus که در ماه مه انجام شد، مصرف کنندگان به دنبال کاهش مصرف شکر هستند، به طوری که 80٪ از مصرف کنندگان می گویند که “به دلیل COVID-19 در حال برنامه ریزی برای خوردن و نوشیدن سالم تر هستند”. تقاضای محرک در این دسته شامل نوشیدنیهای جایگزین است که دارای مزایای عملکردی هستند، به طوری که مصرفکنندگان از آبمیوهها و نوشابههای غیرالکلی دوری میکنند، مگر اینکه شامل نوعی مزیت ایمنی باشند.
اخیراً وبینار نوشیدنی کاربردی دادههایی را از شرکت طعمدهنده Givaudan به اشتراک گذاشت که مزایای سلامتی را برای مصرفکنندگان 18 تا 64 ساله به اشتراک گذاشت. انرژی، سلامت قلب، ایمنی، کاهش استرس و قدرت مغز همگی بالاترین رتبه را در لیست آرزوهای فعلی نوشیدنی کاربردی COVID-19 دارند. نوشیدنی هایی که شامل موادی مانند چای سبز، زنجبیل، هیبیسکوس، زغال اخته، اکیناسه و آکای بودند نیز در این لیست قرار گرفتند.
تولید کنندگان نوشیدنی به طور فزاینده ای به عسل به عنوان یک عنصر اصلی در نوشیدنی های کاربردی نگاه می کنند، همانطور که این محصولات جدید در قفسه های سوپرمارکت ها به نمایش درآمدند.