
در غذاهای نانوایی، به خصوص در بحبوحه یک بیماری همه گیر جهانی، راحتی وجود دارد. از میان وعده های شیرین گرفته تا نان های صنعتگر، غذاهای نانوایی این توانایی را دارند که حواس و احساسات مصرف کنندگان را بیدار کنند. به زبان ساده، غذاهای نانوایی بهترین غذای راحتی هستند.
با این حال، تغییری در رابطه مصرف کننده با غذاهای نانوایی رخ داده است. همچنین اکنون میل به گزینه های بهتر برای شما وجود دارد. این خبر خوبی برای طرفداران عسل است زیرا موقعیت کاملاً طبیعی این ماده، آن را به شیرینی ایده آل برای غذاهای نانوایی تبدیل می کند که برای مصرف کنندگانی که به دنبال گزینه ای بهتر برای شما هستند، فرموله شده است.
اهمیت مفهوم بهتر برای شما در اولین گزارش نانوایی وستون فودز منعکس شد که تغییر در روابط بین مصرف کنندگان و غذاهای نانوایی را برجسته کرد. گزارش Bakeology نشان داد:
- حدود یک سوم از مصرف کنندگان گفتند که تمایل بیشتری به خرید محصولات پخته شده کاملاً طبیعی دارند، در حالی که 24 درصد گفتند که تمایل بیشتری به خرید محصولات پخته شده به سبک صنایع دستی دارند.
- آمریکایی ها به دنبال محصولاتی هستند که شامل کلماتی مانند کاملا طبیعی، سرشار از فیبر و پروتئین، غیر GMO، ساخته شده پایدار و به سبک حرفه ای باشد.
- 67 درصد گفتند که از غذاهای پخته شده که یادآور دوران کودکی خود هستند لذت می برند.
- مردم هنگام خوردن غذای پخته شده مورد علاقه خود احساس خشنودی قوی می کنند، به طوری که 21 درصد از آمریکایی ها احساس “شاد” و تقریبا نیمی از آنها “شاد” می کنند.
بیکینگ بیزینس گزارش داد که تنقلات شیرین هر روز در سال 2020 “از رشد متوسطی برخوردار بودند”، تا حدی به دلیل مصرف کنندگانی که به دنبال حس عادی بودن هستند. با افزایش نیاز مصرف کنندگان به تعادل راحتی و تغذیه، این محصولات ساخته شده با عسل می توانند به فروش مواد غذایی نانوایی کمک کنند.