Genevieve Vetter، مدیر ارشد برند، و کریستن دیتامی، معاون توسعه محصول جدید و سرآشپز اجرایی، میگویند که توسعه یک سس پرچمدار برای یک خط جدید پایدار در قفسه برای Tessemae زمانبندی عالی بود. سس کازمیک جری، که به افتخار جری گارسیا، خواننده گروه Grateful Dead نامگذاری شده است، از زمانی که در قفسههای فروشگاهها قرار گرفت، نقدهای خارج از این جهان دریافت کرده است. ما با Vetter و Dittami در مورد تاثیر Cosmic Jerry، مراحل رشد ترکیب شیرین و تند و البته عسل صحبت کردیم.
کمی در مورد چگونگی شروع Tessemae به ما بگویید.
ژنویو: تسه می چندین سال برای سه پسرش یک پانسمان عسل درست می کرد و گرگ وتر، شوهرم، تصمیم گرفت آن را بطری کند. و زمانی که آنها آن را بطری کردند، فقط یک محصول با طعم عالی بود که هیچ گونه فانک یا پرکننده ای داخل آن نبود. گرگ تعدادی قفسه فروشگاه را قدم زد و متوجه شد که هیچ چیز تمیزی وجود ندارد که طعم خوبی داشته باشد. ما همیشه می گوییم که ما یک شرکت خوش طعم هستیم و اتفاقاً تمام جعبه های یک شرکت سالم بودن را بررسی کردیم، خواه پالئو یا هر جعبه دیگری که در آن هستید، ما به طور کلی با آن مطابقت داریم.
شما در تعدادی از سس های خود با عسل کار کرده اید. می توانید در مورد چگونگی تصمیم گیری برای استفاده از عسل به عنوان یک شیرین کننده صحبت کنید؟
کریستن: اولین محصول ما با عسل خردل عسل اصلی ما بود و الهام بخش آن محصول فقط یک محصول تمیز و بدون پرکننده بود. همه ما شگفت زده شدیم که از چیزی که در آنجا برچسب خردل عسلی وجود داشت که در واقع می تواند شربت ذرت با یک قطره عسل یا مقداری طعم عسل باشد، شگفت زده شدیم. در اولین خردل عسلی ما تنها کاری که باید انجام می دادیم این بود که عسل و خردل را با هم مخلوط کنیم و اولین محصول وجود داشت.
این آموزش در مورد اینکه عسل چه محصولی عالی است و چقدر تمیز است – فقط شیرینی بیش از یک نت را اضافه می کند. عسل دارای پیچیدگی طعمی است که کمی مواد معدنی و کمی چیز اضافی اضافه می کند. ما همچنین از عسل در سس دانه خشخاش و در سس جری گارسیا استفاده می کنیم. ما از هیچ آدامس یا ضخیمکنندهای استفاده نمیکنیم، بنابراین واقعاً باید به مواد فوقالعادهای تکیه کنیم که میتوانند خود را حفظ کنند و گاهی اوقات از نظر طعم و مزه، اما همچنین به محصول حس دهان و قوام مناسبی میدهند. برای ما، داشتن عسل همه اینها را انجام می دهد.
در مورد استفاده از عسل در Cosmic Jerry به ما بگویید.
کریستن: در سس جری گارسیا، عسل، سس گاومیش و کمی سس ماهی وجود دارد، اما چیزی که به سس آن بافت بینظیر و حس دهان میدهد، عسل است. این به ما این امکان را می دهد که نیازی به اضافه کردن چیزهای عجیب و غریب یا بد به آن نداشته باشیم، زیرا عسل هدفی را دنبال می کند. من نمی توانم دلیلی برای عدم استفاده از عسل ببینم – از نقطه نظر خاصیت، هر چیزی که شما می خواهید را دارد.
مصرف کنندگان در مورد عسل در محصول چه می گویند و آیا این تفاوت در انتخاب رقابتی ایجاد می کند؟
کریستن: ما اطلاعات بسیار خوبی را از Whole Foods در مورد تعداد بطریهایی که Cosmic Jerry در هفته میفروخت دریافت کردیم، و کاملاً از بین رفتهایم.
شیرین و تند، ترکیب طعمی بزرگی است که در سال جاری مورد توجه قرار گرفته است.
کریستن: به طور خاص، در کیهان جری، آن گرمای شیرین چیزی است که مردم واقعاً به دنبال آن هستند، و به ویژه برای آن محصول، داشتن محصولی فوقالعاده منحصربهفرد برای آن مشارکت بسیار مهم بود. من فکر میکنم داشتن آن طعم شیرین و تند رواج دارد، اما در این فرمت جالب – ما آن را به عنوان یک سس همه چیز یا یک سس عالی در نظر میگیریم. احتمالاً میتوانید از آن به عنوان سس سالاد استفاده کنید، آن را روی گل کلم یا بالها قرار دهید – به دلیل طعم و مزه بسیار متنوع است، و ما دوست داریم که عسل تعادل عالی داشته باشد، بنابراین شیرینی را به ارمغان میآورد که اسیدیته را متعادل میکند.
در مورد نام به من بگویید؛ جری کیهانی؟
ژنویو: یک آهنگ Grateful Dead به نام Cosmic Charlie وجود دارد، و این طعم بسیار کلمه کیهانی را نشان می دهد، به معنای قدر بالاتر از حد متوسط. این طعم فوقالعاده اومامی را دارد که کیهانی است. شباهت جری گارسیا روی بطری است که خانواده آن را بسیار جدی میگیرد و ما میخواستیم مطمئن شویم که مواد فوق ستارهای داریم که با آن مطابقت دارند.
از کجا برای طعمهای جدید الهام میگیرید و چگونه احساس میکنید در این رده به عنوان یک شرکت تولیدکننده طعمها رقابتی باقی میمانید؟
کریستن: ما دوست داریم به دنبال چیزهایی باشیم که از آن لذت می بریم و در سفره هایمان گم شده اند. چه چیزی را با هم مخلوط می کنیم زیرا هنوز نمی توانیم آنها را در فروشگاه ها بخریم؟ برخی از موفقترین طعمهای ما در واقع از مسابقاتی که از طریق رسانههای اجتماعی و بازخورد مستقیم بخش شادی مشتریان خود برگزار کردهایم، ایجاد شدهاند. از تعداد افرادی که ممکن است چیزی را دوست داشته باشند اما نتوانند نسخه تمیزی از آن را پیدا کنند شگفت زده خواهید شد.
برای ما همیشه مسئله طعم است. ما دوست نداریم به دنبال روندها باشیم یا کاری را انجام دهیم که دیگران انجام می دهند. ما کاری را انجام می دهیم که فکر می کنیم بیشترین طنین انداز را در بین مشتریانمان داشته باشد و بهترین طعم را بچشند.
ژنویو: ما دوست داریم کلاه خود را به یک شرکت خوش طعم و ارگانیک آویزان کنیم. ما به عنوان بسیار مبتکر و مخرب شناخته شدهایم و میخواهیم مطمئن شویم که با ترکیب نوآوری خود با مواد باکیفیت، طعمهایی ایجاد میکنیم که احساسات را تحریک میکند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد کازمیک جری و سایر سس ها و سس های تهیه شده با عسل، به www.tessemaes.com مراجعه کنید.