
دو گرایش بزرگ در سال 2020 عبارتند از «تنقلات» وعدههای غذایی در طول روز و عرضههای گیاهی. هنگامی که در مورد روندهای غذایی صحبت می کنیم، ما تمایل داریم که بر بخش های جمعیت شناختی بچه های بوم، نسل X و هزاره ها – بزرگسالان – تمرکز کنیم. با این حال، بچه ها واقعاً برخی از تأثیرگذارترین مصرف کنندگان در ایالات متحده هستند، حتی اگر مامان و بابا کیف پول را در دست داشته باشند.
خوشبختانه، عسل یک شیرین کننده کاملا طبیعی است که والدین می توانند بدون احساس گناه برای فرزندان خود انتخاب کنند. بررسی کنید که چگونه عسل در میان وعدهها و عرضههای گیاهی از طریق محصولاتی که برای بچهها تولید و به بازار عرضه میشوند، نقش دارد.
بچه ها و میان وعده
Bakery and Snacks گزارش می دهد که خوردن میان وعده به یک “عادت تمام روز” تبدیل شده است، یک روند مثبت در میان کودکان زمانی که تنقلات سالم هستند. و بر اساس گزارش مجله آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، به نظر می رسد که چنین باشد. آنها مطالعهای را منتشر کردند که نشان میدهد «مصرف میان وعدهها در بین وعدههای غذایی، کیفیت کلی تغذیه رژیم غذایی کودکان آمریکایی را بهبود میبخشد».
همیشه اینطور نبوده است، زیرا سال هاست که میان وعده مترادف با عادات غذایی نادرست بوده است. با این حال، تغییری از میانوعدههای بد برای شما به سمت میانوعدههای بهتر برای شما اتفاق میافتد. تولیدکنندگان مواد غذایی وظیفه دارند طعمی شاد در مقابل تغذیه بیابند، و چندین محصول ساخته شده با عسل در حال پاسخگویی به تنقلاتی هستند که بچه ها در راهروهای خواربارفروشی برای آن ها التماس می کنند.