
نمایشگاه محصولات طبیعی غرب در ماه گذشته منعکس کننده بزرگترین روندها و تفکر آینده در توسعه محصول بود. هیئت ملی عسل از دیدن – و تست طعم – میان وعده های نوآورانه، شیرینی پزی و شیرینی های ساخته شده با عسل در نمایشگاه بسیار هیجان زده شد. اما، یک محصول جدید غذایی عالی بدون چیزی برای شستن آن چه خواهد بود؟
گسترش بازار نوشیدنی های ساخته شده با عسل منعکس کننده سه خواسته اصلی مصرف کننده است:
1. ترکیبات طعمی جسورانه که طعم های نوستالژیک را با چیزهای جدید ترکیب می کند
2. تفریط بدون گناه
3. موادی که سلامت و تندرستی را ارتقا می دهند
Flavorman در گزارش 4 Beverage Trends to Watch در سال 2022 گزارش می دهد که مصرف کنندگان بر جشن گرفتن لذت های ساده زندگی متمرکز هستند، اما در تلاش برای تعادل هستند. این نوشیدنیهای ساختهشده با عسل که در راهرو نوشیدنیها قرار میگیرند، به لطف توسعهدهندگان محصول درخشانی که میتوانند نیازها را در یک بطری (یا قوطی) برآورده کنند، متنوعتر از همیشه هستند.