
نمایشگاه محصولات طبیعی وست همیشه نگاهی اجمالی به قفسه های سوپرمارکت ها در سال های آینده ارائه کرده است. با این حال، امسال متفاوت بود. پس از دو سال لغو اجباری ناشی از بیماری همه گیر، نمایشگاه مواد غذایی طبیعی و ارگانیک امسال، نگاهی اجمالی به آینده قفسه های سوپرمارکت ها، بلکه در حال حاضر نیز داشت.
به عبارت ساده، دیوانگی خریدار بود، و ما پیشبینی میکنیم که خردهفروشان به سرعت در دستههای پرطرفدار حرکت کنند و برخی از محصولات جدید معرفیشده در نمایشگاه را در سریعترین زمان ممکن به قفسههای فروشگاهها عرضه کنند.
این کاملاً یک انحراف از دو سال گذشته است، زیرا خرده فروشان SKU ها را منطقی کرده اند، برنامه های نمونه برداری را متوقف کرده و بر محصولات اصلی برندهای اصلی تمرکز کرده اند. در طول همهگیری، محصولات جدید به حداقل رسیده است، اما نمایشگاه امسال نشاندهنده تغییر فوری اولویتها از سوی خردهفروشان بود. آنها آماده هستند تا هیجان را به قفسه های فروشگاه ها بازگردانند، به خصوص در این دسته بندی های پرطرفدار.
سس کردن دسته سس
از چاشنیهای جهانی گرفته تا سسهای BBQ منطقهای، در نمایشگاه محصولات طبیعی وست امسال مشخص شد که دسته سس، زمینهای مناسب برای نوآوری است، بهویژه با ترکیبی مانند عسل. جای تعجب نیست که عسل های داغ همه جا در نمایشگاه حضور داشتند و به دنبال سرمایه گذاری بر روی شتابی که این چاشنی در دسته خدمات غذایی به دست آورده است.