
مناسبت های میان وعده بی پایان هستند. از میانوعدههای نیمهشب تا نوش ظهر، دستهبندی میانوعدهها به گونهای رونق مییابد که هرگز ندیدهایم. با بیش از 900 شرکت جدید تنها در نمایشگاه محصولات طبیعی غرب، رکورد تعداد تنقلات تهیه شده با عسل در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته شد و مصرف کنندگان توجه خود را جلب می کنند. برای موفقیت در مقوله ای که به نقطه اشباع قابل بحث رسیده است، توسعه دهندگان محصولات اسنک وظیفه دارند راه های جدیدی را برای بازاریابی بهترین محصول بعدی در قفسه های سوپرمارکت بیابند.
جنی زگلر، مدیر غذا و نوشیدنی Mintel، در SNAXPO گفت که هنوز فرصتهایی برای رشد در فضای میانوعدهها وجود دارد، «علیرغم فراگیر بودن». به گفته زگلر، ده بازار مختلف در سراسر جهان گزارش دادند که اکثریت اسنککرها روزانه این کار را انجام می دهند، احتمالاً چندین بار در روز.
با این نوع تقاضای جهانی، ما شاهد چند روش منحصربفرد هستیم که توسعه دهندگان تنقلات شیرین شده با عسل خود را برای رشد در سال 2023 و بعد از آن قرار می دهند:
ترکیبات طعم دهنده
Mattson “Snack Trends Topline Summary” دریافت که 44٪ از مردم دوست دارند طعم هایی را با هم ترکیب کنند که “ممکن است فکر نکنیم با هم همخوانی داشته باشند، اما واقعا برای شما خوشمزه هستند.” یک سوم از پاسخ دهندگان گفتند که با جستجوی یک طعم جدید انگیزه مصرف میان وعده را دارند و 85 درصد از آنها گفتند که هنگام خوردن تنقلات دلپذیر، نمی خواهند طعم را قربانی کنند.