
بر کسی پوشیده نیست که هالووین 2020 شبح شده است. فروش آب نبات کاهش یافت و حقه بازها جوک های کمتری برای گفتن داشتند. اما، نترسید – کارشناسان پیشبینی میکنند که هالووین ۲۰۲۱ در حال ظهور از مردگان است، و غذاهای بستهبندی شده به صورت جداگانه هرگز ضروری نبوده است.
انجمن ملی شیرینیپزان (NCA) گزارش میدهد که 82 درصد از غولها و اجنههای آمریکایی میگویند که امسال هالووین را جشن میگیرند، 80 درصد آنها برنامهریزی میکنند و 82 درصد گفتهاند که راههای ایمن و خلاقانه برای جشن گرفتن پیدا خواهند کرد. با توجه به اینکه هالووین یکی از فصلهای کلیدی است که صنعت شیرینیسازی به آن وابسته است – فروش سالانه تقریباً 4.6 میلیارد دلار در طول هشت هفته منتهی به شب عیدها – سال 2021 در آستانه بازگشت بزرگ است.
تحقیقات انجام شده توسط هرشی نشان داد که 86 درصد از آمریکاییهای 35 تا 44 ساله بیش از هر زمان دیگری برای هالووین 2021 هیجانزده هستند و بیش از نیمی (59 درصد) از والدین دارای بچههای زیر 18 سال از اوایل سپتامبر شروع به فکر کردن درباره هالووین کردهاند. چه رفتارهایی در ذهن دارند؟ البته شکلاتها غالب هستند و پس از آن ترکیبهای میوه و کره بادامزمینی قرار دارند. البته، خوراکیهایی بهاندازه یک میانوعده راهی بیخطر هستند، و این گزینههای عسل نه تنها یک شیرینکننده کاملا طبیعی را برای لذت بردن راضی میکنند، بلکه طعمهای خوشمزهای را نیز برای آمریکاییها ایجاد میکنند.