
کرایه تحت تأثیر جهانی یکی از عناصر اصلی فرهنگ آشپزی آمریکایی است و تورتیلاها و نان های مسطح دو موردی هستند که مصرف کنندگان با سرعت زیادی از قفسه های فروشگاه ها می برند. صعود به Cinco de Mayo – تعطیلات 5 مه که پیروزی ارتش مکزیک بر فرانسوی ها در نبرد پوئبلا را جشن می گیرد – برای غذاهای الهام گرفته از مکزیک مناسب است، با این حال، تورتیلاها و نان های مسطح وقت خود را در این غذا می گذرانند. به چند دلیل در کانون توجه قرار گرفته است.
آشپزی در خانه، برنامه ریزی خستگی
شکی نیست که این بیماری همه گیر نحوه نزدیک شدن مصرف کنندگان به وعده های غذایی را تغییر داده است. با این حال، اکنون که بزرگسالان به تدریج به سر کار باز می گردند، پخت و پز خانگی و آماده سازی وعده های غذایی دوباره احیا می شود. جیم کابانی، مدیر اجرایی انجمن صنعت تورتیلا، به Baking Business گفت: «پخت و پز در خانه همیشه یک عنصر کلیدی در استفاده از تورتیلا بوده است، بنابراین فرمتها و کانالهای محصول از قبل زمانی که این روند رشد کرد، مناسب بودند.» اما، پخت و پز در خانه درخشش خود را از دست می دهد. Datassential دریافت که 65٪ از مصرف کنندگان اعتراف کردند که از آشپزی در خانه خسته شده اند. آنها پس از یک سال از همه گیری همه گیر، ایده هایشان تمام می شود، و آنها به دنبال راه هایی برای ایجاد دستور العمل های جدید هستند و به مواردی در این دسته می رسند.
دادههای جمهوری اسلامی ایران نشان میدهد که بیش از 60 درصد رشد دلار در 52 هفته منتهی به 20 نوامبر 2020، به حدود 1.8 میلیون مصرفکننده جدید در رده نان پیتا/نان تخت رسیده است. فروش تورتیلاها 22% افزایش یافت، در حدود 2.7 میلیارد دلار، که بر دسته کلی راهروهای نانوایی که رشد 9.4% داشت، غالب بود. پیتا/نانهای مسطح نیز با جهش 13.5 درصدی نسبت به نانواییها عملکرد بهتری داشتند که نشان میدهد مصرفکنندگان به دنبال راههای جدید و همهکاره برای تغذیه خانواده خود هستند.
تطبیق پذیری محصول
بیکینگ بیزینس خاطرنشان کرد: «تورتیلاها و نان های مسطح یک پلت فرم تحویل مواد تشکیل دهنده هستند. آنها به خوبی به عنوان اجزای یک وعده غذایی چند عنصری عمل می کنند یا می توان آنها را به تنهایی خورد. آنها نه تنها زندگی را ساده می کنند، بلکه پایه و اساس بسیاری از ایده های غذایی را فراهم می کنند. کارا نیلسن، مدیر غذا و نوشیدنی شرکت پیشبینی روند جهانی WGSN، به Baking & Snack گفت که تورتیلاها و نانهای مسطح «مواد اصلی انبارداری خوب هستند، و گزینههایی را ارائه میدهند که با انواع مواد تشکیلدهنده و منشأ جهانی قوی ساخته شدهاند».
چرا عزیزم؟ درک بهتر برای شما
مصرف کنندگان به دنبال گزینه های مغذی در سراسر صفحه هستند، از جمله محصولات بدون گلوتن. کاهش قند و کربوهیدرات؛ و پروتئین بالاتر برای مصرف کنندگانی که به دنبال تورتیلاها و نان های شیرین تر هستند، تولیدکنندگان به عسل روی آورده اند. عسل بهعنوان شیرینکنندهای بهتر شناخته میشود، در واقع، عسل برای اولین بار در سال 2020 بهعنوان ترجیحدهندهترین شیرینکننده آمریکا نامگذاری شد. Baking & Snack خاطرنشان کرد که خریداران امروزی باهوش هستند و برچسبهای مواد را بیش از همیشه میخوانند. قبل از. “مواد اولیه ساده، معتبر و مغذی یک اولویت کلیدی برای مصرف کنندگان باقی خواهد ماند.” امروزه تعدادی تورتیلا و نان مسطح ساخته شده با عسل در بازار وجود دارد که بدون شک به رشد شیرین این دسته از محصولات کمک می کند.