
آیا از باز کردن پوشش پلاستیکی یک میان وعده و فرو بردن دندان های خود در اولین لقمه ترد و نمکی رضایت شدیدی پیدا می کنید؟ اگر چنین است، شما با اکثریت آمریکاییهایی هستید که میگویند هوسها دلیل اصلی مصرف میانوعده است. یک نظرسنجی اخیر از 1200 مصرف کننده بزرگسال نشان داد که بیش از نیمی از مصرف کنندگان حداقل یک بار در روز تنقلات می خورند و به دنبال محصولاتی هستند که کاملاً طبیعی باشند. بزرگسالان – به ویژه والدین – که در نظرسنجی شرکت کردند گفتند که به احتمال زیاد به دنبال محصولاتی هستند که با شیرین کننده هایی که طبیعی تلقی می شوند فرموله شده باشند. ترکیب طعمهای شور با یک شیرینکننده کاملاً طبیعی مانند عسل، ایدهای خوشمزه است که به لطف تولیدکنندگان مواد غذایی که عاشق تولید میانوعدههای بیگناهی هستند که هوسها را برآورده میکنند، زنده میشود.
وقتی به تنقلات شور فکر می کنیم، ممکن است ذهنمان مستقیماً به راهروی چیپس سیب زمینی برود. با این حال، تولیدکنندگان بر روی گزینههای مناسبتری از جمله تنقلات برشته شده با عسل، لقمههای پروتئینی و نوارهای غذایی که نمک را با مواد شیرین ترکیب میکنند، تمرکز کردهاند. علاوه بر این، عسل یک اتصال دهنده عالی برای مواد سست مانند آجیل و دانه ها است و یک منبع خالص انرژی است که برای کسانی که سه وعده غذایی سنتی در روز را جایگزین یک حمله میان وعده های تمام روز می کنند عالی است.
بیایید نگاهی به اولویتهای مصرفکننده میانوعدههای شور و نحوه تطابق آنها با محصولات عسل بیندازیم.