
چنگ زدن و رفتن، راحتی، رفتن، تنقلات – مهم نیست از چه اصطلاحی برای توصیف خوردن غذاهای کوچکتر استفاده می کنید، واقعیت این است که مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری میان وعده می خورند. روزی روزگاری، میانوعدهها بین وعدههای غذایی یا نیمهشب برای مهار گرسنگی، ارضای هوس یا آرامش ما در مواقع پر استرس بود. اگرچه ممکن است دلایل میانوعدهها چندان تغییر نکرده باشد، اما آمریکاییها بیش از هر زمان دیگری وعدههای غذایی را با میانوعدهها جایگزین میکنند و انگیزهای برای گسترش این دسته برای شما ایجاد میکنند.
آیا واقعاً می توانیم کل وعده های غذایی را با میان وعده ها جایگزین کنیم؟ مصرف کنندگان می گویند بله. در واقع، نظرسنجی غذا و سلامت 2020 شورای اطلاعات بینالمللی غذا نشان داد که 26 درصد از مصرفکنندگان آمریکایی چند بار در روز میانوعده مصرف میکنند. یک سوم میان وعده حداقل یک بار در روز؛ و 38٪ “حداقل گاهی اوقات” وعده های غذایی را با تنقلات جایگزین می کنند. تقریباً سه چهارم آمریکاییها سعی میکنند مصرف شکر خود را محدود کنند و بیش از نیمی از آنها به دنبال موادی هستند که برای شما مفید هستند و طعم عالی دارند.
عسل یک شیرین کننده کاملا طبیعی است که طعم و عملکردی را اضافه می کند، مانند چسباندن مانش هایی مانند آجیل و دانه ها در یک نوار غذا. عسل همچنین ترکیب خوبی از طعم را با تنقلات نمکی فراهم می کند.
از دیدگاه بازاریابی، میان وعده های جدید با عسل از محبوبیت این ماده سود می برند. پاسخ دهندگان به مطالعه نگرش ها و استفاده مصرف کنندگان در هیئت ملی عسل در سال 2020، عسل را در بین آمریکایی ها به عنوان ترجیح داده شده ترین شیرین کننده برای اولین بار در رتبه اول قرار دادند. تعداد فزایندهای از اسنکها برای شیرین کردن طعمهای مورد علاقه خود به عسل روی میآورند. و به نوبه خود، تولیدکنندگان با تعدادی از محصولات جدید و نوآورانه میان وعده در قفسه فروشگاه ها به درخواست عسل پاسخ می دهند.